منابع؛
- آزاد ارمکی، تقی (1386). زندگی روزمره در ایران، زندگی روزمره، قدرت و فرهنگ. تهران؛ جهاد دانشگاهی.
- استوری، جان (1386). مطالعات فرهنگی درباره فرهنگ عامه. ترجمة حسین پاینده. تهران؛ نشر آگه.
- توسلی، غلامعباس (۱۳۸۶). نقش جنسیت در مصرف کالاهای فرهنگی. پژوهش نامه علوم اجتماعی، 4 (1)، 51-64.
- رشید پور، علی (1388). بررسی میزان مصرف کالاهای فرهنگی در بین دانشآموزان شاهد استان لرستان، فصلنامه مدیریت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات تهران، سال سوم، شماره چهارم.
- روح الامینی،محمود (1368). زمینه فرهنگ شناسی، تهران، انتشارات عطار.
- ساعی، منصور(1389). بازنمایی ابعاد سیاسی تاریخی هویت ملی در سریال های تاریخی درجه الف تلویزیونی. دوفصلنامه علمی پژوهشی پژوهش سیاست نظری، سال هفتم، شماره زمستان ۸۸ و بهار ۱۳۸۹.
- شریعتی، نجمه سادات و رضاییان، مجید (۱۳۸۶). بررسی مصرف کالاهای فرهنگی خانوار روستایی. رهپویه هنر، ۳، 56-65.
- کاظمی، عباس (1387). مطالعات فرهنگی، مصرف فرهنگی و زندگی روزمره در ایران. تهران؛ انتشارات جهاد دانشگاهی.
- کلانتری، عبدالحسین؛ نسیم افزا، اعظم و لطفی خاچکی، بهنام (۱۳۹۲). پراکنش مصرف فرهنگی بین سطوح مختلف در ایران. جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران، 5، 33-52.
- منادی، مرتضی(۱۳۹۲). مصرفکنندههای فضاهای فرهنگی، بررسی تطبیقی زنان شاغل و خانهدار تهرانی. فصلنامه مطالعات اجتماعی – روانشناختی زنان، 2 (11)، (پیاپی ۳۵)، 113-144.
- میرقادری، سید هادی؛ عالم تبریز، اکبر؛ فارسیجانی، حسن و فرزد، فرهاد (1394)، شناسایی ابعاد عملکردی خوشه های صنعتی به روش تحلیل خوشه ای توافقی سلسله مراتبی. فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی، 38 (13)، 1-21.
- Bourdieu, P. (1990). The Logic of Practice (R. Nice, Trans). California: Stanford University Press.
- Bourdieu, Pierre. (1986).The Forms of Capital. Pp. 241-258 in Handbook of Theory and Research for the. Sociology of Education, edited by J. G. Richardson.
- Bukodi E. )2007(. Social Stratification and cultural consumption in Hungry: Book readership, European University. Institute, Florence, Italy, Poetices, 35:112-131.
- Chan T, Goldthrope JH. )2007(. Social stratification and cultural Consumption. The visual arts in England. Poetics, 35: 168-190.
- Lin, N. )1990(. Building a network theory of social capital, in nam lin, Katern cook and ronalds, burt, social capital. Theory and research, New York: Adine de gruyter.
- Ritzer, George, Douglas Goodman, and Wendy Wiedenhoft (2001). "Theories of consumption" in Ritzer, George, and Barry Smart, eds. Handbook of social theory. Sage.