باقری، خسرو.(1388). نگاهی دوباره به تربیت اسلامی. چاپ سوم. 1388. انتشارات مدرسه.
رجایی ، علیرضا. بیاضی م. موسوی، ک. (1390) رابطه هوش معنوی و پنج عامل شخصیتی :کنگره بین المللی روان شناسی دین و فرهنگ.صص 38-43.
رستگار، احمد,غلامعلی لواسانی، مسعود,قربان جهرمی،رضا. حجازی، الهه .(1388). هوش و پیشرفت تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی .مجله پزشکی کوثر پاییز 1388; 14(3).
سهیلی، هرمز.(1387). بررسی رابطه خودشکوفایی با مسئولیّتپذیری ، جایگاه مهار و خلاقیت در بین دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی شهرستان اهواز. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اهواز.
قیداری، کبری.(1392). رابطه بین مسولیت پذیری با هدفگرایی و شناخت محیطی در دانش آموزان دختر و پسر راهنمایی شهرکرد. پایان نامه کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی . دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز.
کردلو، منیژه.(1389). بررسی عوامل مؤثر بر مسئولیت پذیری نوجوانان دبیرستانی در خانه و مدرسه. مجله رشد مدرسه. شماره 13.صص1-8.
محمدی، فرامرز.(1389). بررسی و مقایسه رابطه جهتگیری هدف با هوش معنوی و هوش هیجانی در دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار . پایان نامه کارشناسی ارشد روان شناسی عمومی. دانشگاه آزاد اسلامی. واحد تهران مرکز.
محمدی، مهدی. کشاورزی، فهیمه.(1391). ارایه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از اثربخشی مرکز مشاوره، میزان تلاش و جهت گیری عملکردی آنها به هدف موفقیت در دانشگاه چمران اهواز. روش ها و مدل های روان شناختی. سال دوم. شماره هفتم. صص99-120.
References:
Certo ,SC(2004). Principles of Modern Management Functions and Systems. 2 ed. Massachusetts: Allyn and Bacon INC 2004; p. 119-30.
Chantara, Soontornpathai.Koul ,Ravinder&Kaewkuekool ,Sittichai.(2014).Relationship between responsibility and achievement goal orientation among vocational students in Thailand Journal of Beliefs & Values
Volume 33,
Issue 2, pages 36-47
Chen, Wei-Wen & Wong, Yi-Lee .(2013).Chinese mindset: theories of intelligence, goal orientation and academic achievement in Hong Kong students Educational Psychology: 10.1080/01443410.2014.893559
Dweck, C. S. (1986). Motivational processes affecting learning. American Psychologist, 41(10), 1040-1048
Hansberger, B. Pratt, M. and Pincer, S. M. (2001). Adolescent identity formation: Religious exploration and commitment. Identity: An international journal of theory and research, 1365 - 385.
Horst, S. J., Finney, S. J., & Barron, K. E. (2007).Moving beyond academic achievement goal measures: a study of social achievement goals. Contemporary Educational Psychology, 32, 667-698
King D.B. &. DeCicco T. L. (2009). A viable model and self-report measure of spiritual intelligence. The International Journal of Transpersonal Studies, 28, 70-71
Lee ,Kerry, Ning ,Flora & Chin Goh ,Hui.(2014). Interaction between cognitive and non-cognitive factors: the influences of academic goal orientation and working memory on mathematical performance Educational Psychology
Volume 30,
Issue 3, pages 73-91.
McGregor, H,A.Elliot,A,J.(2002).Achievement goal as predictors of achievement –relevant processes predictor engagement. Journal of educational psychologist 94(2), 381-395.
Pintrich, P.R. &Schunk., D,H. (2002). Motivation In Education: Theory, Research, & Applications. New Jersey: Johnston
Siddiqui,Z.U.(2013). Effect of achievement Motivation and gender on spiritual intelligence.Educational& con,vol,2,(6).
Sins, P. H. M., Joolingen, W. R. Van., Savelsbergh, E. R., &Hout- Wolters, B. Van. (2008) Motivation and performance within a collaborative computer-based modeling task: relations between students' achievement goal orientation, self- efficacy, cognitive processing, and achievement. Contemporary Educational Psychology, 33, 58-77.
Wood, Robert E .Fisher, Cynthia D.; Minbashian, Amirali; Beckmann, Nadin;.(2013).Task appraisals, emotions, intelligent and performance goal orientation. Journal of Applied Psychology, Vol 98(2), Mar 2013, 364-373.