باقری، خسرو.(1388). نگاهی دوباره به تربیت اسلامی. چاپ سوم. 1388. انتشارات مدرسه.
رجایی ، علیرضا. بیاضی م. موسوی، ک. (1390) رابطه هوش معنوی و پنج عامل شخصیتی :کنگره بین المللی روان شناسی دین و فرهنگ.صص 38-43.
رستگار، احمد,غلامعلی لواسانی، مسعود,قربان جهرمی،رضا. حجازی، الهه .(1388). هوش و پیشرفت تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی .مجله پزشکی کوثر پاییز 1388; 14(3).
سهیلی، هرمز.(1387). بررسی رابطه خودشکوفایی با مسئولیّتپذیری ، جایگاه مهار و خلاقیت در بین دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی شهرستان اهواز. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اهواز.
قیداری، کبری.(1392). رابطه بین مسولیت پذیری با هدفگرایی و شناخت محیطی در دانش آموزان دختر و پسر راهنمایی شهرکرد. پایان نامه کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی . دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز.
کردلو، منیژه.(1389). بررسی عوامل مؤثر بر مسئولیت پذیری نوجوانان دبیرستانی در خانه و مدرسه. مجله رشد مدرسه. شماره 13.صص1-8.
محمدی، فرامرز.(1389). بررسی و مقایسه رابطه جهتگیری هدف با هوش معنوی و هوش هیجانی در دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار . پایان نامه کارشناسی ارشد روان شناسی عمومی. دانشگاه آزاد اسلامی. واحد تهران مرکز.
محمدی، مهدی. کشاورزی، فهیمه.(1391). ارایه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از اثربخشی مرکز مشاوره، میزان تلاش و جهت گیری عملکردی آنها به هدف موفقیت در دانشگاه چمران اهواز. روش ها و مدل های روان شناختی. سال دوم. شماره هفتم. صص99-120.
References:
Certo ,SC(2004). Principles of Modern Management Functions and Systems. 2 ed. Massachusetts: Allyn and Bacon INC 2004; p. 119-30.
Chantara, Soontornpathai.Koul ,Ravinder&Kaewkuekool ,Sittichai.(2014).Relationship between responsibility and achievement goal orientation among vocational students in Thailand Journal of Beliefs & Values
Volume 33,
Issue 2, pages 36-47
Chen, Wei-Wen & Wong, Yi-Lee .(2013).Chinese mindset: theories of intelligence, goal orientation and academic achievement in Hong Kong students Educational Psychology: 10.1080/01443410.2014.893559
Dweck, C. S. (1986). Motivational processes affecting learning. American Psychologist, 41(10), 1040-1048
Hansberger, B. Pratt, M. and Pincer, S. M. (2001). Adolescent identity formation: Religious exploration and commitment. Identity: An international journal of theory and research, 1365 - 385.
Horst, S. J., Finney, S. J., & Barron, K. E. (2007).Moving beyond academic achievement goal measures: a study of social achievement goals. Contemporary Educational Psychology, 32, 667-698
King D.B. &. DeCicco T. L. (2009). A viable model and self-report measure of spiritual intelligence. The International Journal of Transpersonal Studies, 28, 70-71
Lee ,Kerry, Ning ,Flora & Chin Goh ,Hui.(2014). Interaction between cognitive and non-cognitive factors: the influences of academic goal orientation and working memory on mathematical performance Educational Psychology
Volume 30,
Issue 3, pages 73-91.
McGregor, H,A.Elliot,A,J.(2002).Achievement goal as predictors of achievement –relevant processes predictor engagement. Journal of educational psychologist 94(2), 381-395.
Pintrich, P.R. &Schunk., D,H. (2002). Motivation In Education: Theory, Research, & Applications. New Jersey: Johnston
Siddiqui,Z.U.(2013). Effect of achievement Motivation and gender on spiritual intelligence.Educational& con,vol,2,(6).
Sins, P. H. M., Joolingen, W. R. Van., Savelsbergh, E. R., &Hout- Wolters, B. Van. (2008) Motivation and performance within a collaborative computer-based modeling task: relations between students' achievement goal orientation, self- efficacy, cognitive processing, and achievement. Contemporary Educational Psychology, 33, 58-77.
Tolentino,
Laramie R. Garcia,
Patrick Raymund James M.Lu,
VinhNhat. Restubog,
Simon Lloyd D. Plewa,
Carolin.(2014). The relation of adaptability to goal orientation, proactive personality, intelligence and optimism Behavior. Volume, February 2014, Pages 39–48
Tolentino,
Laramie R. Garcia,
Patrick Raymund James M.Lu,
VinhNhat. Restubog,
Simon Lloyd D. Plewa,
Carolin.(2014). The relation of adaptability to goal orientation, proactive personality, intelligence and optimism Behavior. Volume, February 2014, Pages 39–48
Wood, Robert E .Fisher, Cynthia D.; Minbashian, Amirali; Beckmann, Nadin;.(2013).Task appraisals, emotions, intelligent and performance goal orientation. Journal of Applied Psychology, Vol 98(2), Mar 2013, 364-373.