دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
کلیدواژهها = مدیریت بدن
تعداد مقالات: 2
بازنمایی مردانگی در آگهی های تبلیغاتی مجلات خانوادگی
دوره 10، شماره 3 ، آذر 1398، ، صفحه 75-93
چکیده
هدف از این پژوهش مطالعه سبک زندگی مردان در آگهی های تبلیغاتی مجلات خانوادگی می باشد. از اینرو با استفاده از نظریه گیدنز در حوزه سبک زندگی و روش نشانه شناسی بارت در پی پاسخ به این پرسش است که: آگهی های تبلیغاتی مجلات خانوادگی معاصر سبک زندگی مبتنی بر کلیشه های جنسیتی مردانه را روایت می کنند؟ در این راستا هویت فردی، هویت اجتماعی، ... بیشتربررسی عوامل مؤثر در نگرش زنان عضو باشگاههای ورزشی منطقة پنج تهران به «مدیریت بدن»
دوره 7، شماره 1 ، خرداد 1395، ، صفحه 23-50